مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور
آخرین نظرات

من ایرانم می‌شناسیَم

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ

باسمه تعالی

من ایرانم می‌شناسیَم

  • من ایرانم، سرزمین شیرانم، می‌شناسیَم!

  • من، رهبری شجاع، مقتدر، دلسوز، دوراندیش، اسلام‌شناس و آگاه به مسائل دارم!

  • من کشوری هستم برخوردار از مواهب گوناگون الهی!

  • من سابقه تمدنی طولانی دارم و میراث‌دار مفاخر فرهیختگانی چون سعدی ها، حافظ ها، بوریحان بیرونی‌ها، شیخ بهائی‌ها، علامه امینی‌ها، مجلسی‌ها و... هستم!

  • من پرورش‌دهنده‌ی انسان‌های حداکثری چون قاسم سلیمانی و قهرمانانی چون حسین خرازی‌ها و باکری‌ها و همدانی‌ها و کاظمی‌ها هستم!

  • من مدافع مظلومین عالم و خصم مستکبرین و ظالمین جهان هستم!

  • من سلحشورانی را درطول هشت سال دفاع مقدس پروراندم که اجازه از دست دادن یک وجب از این سرزمین را ندادند!

  • من با تحریم‌های فلج‌کننده و تهدیدها و تنگناهای چهل و چندساله مواجه بوده‌ام!

  • من سرزمین ایرانم، برخوردار از جوانان و نوجوانانی غیرتمند و شجاع و مبتکر و خلاق و هوشمند برخوردارم!

  • من در مهربانی و بالندگی و خانواده‌دوستی در دنیا بی‌نظیرم!

  • من سرزمین زمینه‌ساز تمدن مهدوی هستم !

  • من دختران و زنانی عفیف و نجیب و باحیاء و زهرایی را در خود پروراندم!

  • من توانستم ده‌ها توطئه و فتنه بنیان‌کن را با اقتدار دفع و کشوری شکست‌ناپذیر و آرمانی و نمونه را به جهان معاصر عرضه کنم!

  • من کشوری هستم که بذر انقلاب، با خون هزاران شهید مخلص و پاک‌باخته‌ در من، آبیاری و درختی تناور برآمده است!

  • من کشوری هستم که صادرکننده‌ی انقلاب به سراسر جهانم و محور مقاومتم!

  • من ایرانم سرزمین صادرکننده انقلاب مکتبی و فرهنگ و پایه‌گذار محور مقاومت در منطقه، می‌شناسیَم!

 

تنظیم و تدوین: مصطفی نیلی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی