مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور
آخرین نظرات

من انقلاب اسلامی‌ام می‌شناسیَم

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۳۳ ق.ظ

باسمه تعالی

من انقلاب اسلامی‌ام می‌شناسیَم

  • من میراث خون جگرها و تلاش‌های همه صلحا و انبیا و دغدغه‌مندانم می‌شناسیَم!

  • من موهبت الهی و هدیه‌ای برتر برای بشریت‌ام!

  • من بن‌مایه‌ی توحیدی، نبوی، علوی، فاطمی، حسینی و درنهایت مهدوی دارم!

  • ارکان و ستون‌های من صخره‌ای است نه چوبی، توطئه‌ها و فتنه‌ها و آشوب‌ها، خراشی بر صخره‌ها بیش نیست! باورتان می‌شود؟

  • من قیام لله‌ام، خداوند حافظ من است!

  • خمینی، روح خدا، مأموریتی به اذن الله، جهت برپاداشتن من داشت!

  • من دشمن سلطنت و سلطنت ها و دیکتاتوری هستم، من ارکان سلطنت و دیکتاتوری را برکندم!

  • من استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برایت می‌پسندم، من انقلاب اسلامی‌ام می‌شناسیَم!

  • من مواضع داخل و خارج را یکی پس ‌از دیگری به اذن الله برطرف کردم و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهم کرد(سخن امام ‌خمینی)

  • من فلسفه عاشورایی‌ام، چهار نسل پیرمرد و میان‌سال و جوان و نوجوان را با هم‌ جهت بعثت نوین، به حرکت درآوردم تا این میراث بزرگ را به صاحب اصلی‌اش امام زمان(علیه‌السلام) تحویل دهم!

  • من انقلاب اسلامی‌ام، من توده‌های میلیونی در هر مناسبتی را به صحنه می‌آورم!

  • من انقلاب اسلامی‌ام، دوستدار اسلام ناب محمدی و از اسلام آمریکایی سکولار و لیبرالی، سخت بیزارم!

  • من انقلاب اسلامی‌ام، من همواره آماج توطئه‌ها و فتنه‌ها بوده‌ام ولی نستوهم چراکه عامل پایداری‌ام؛ بصیرت، اتحاد ملی، آرمان‌گرایی و ولایی بودن ملت است!

  • من سخت دوستدار و عاشق حضرت یار، خامنه‌ای عزیزم چرا که او را دیده‌ام که در چند دهه با رهبری‌های حکیمانه و خون جگرهای فراوان، سکان‌داری این کشتی پرتلاطم را به‌خوبی مدیریت نموده است!

  • من انقلاب اسلامی‌ام، تضعیف رهبری و جدا شدن ملت از دولت و بیگانه شدن دولت از ملت را به‌هیچ‌وجه برنمی‌تابم و آفات بزرگ انقلاب می‌دانم!

  • من ولایت فقیه را احیاگر کتاب و سنت و حبل‌الله می‌دانم و این ریسمان را ضامن تداوم انقلاب می‌دانم!

  • من اسلامی‌ترین، مستقل‌ترین، مقاوم‌ترین، مردمی‌ترین و با صداقت ترین و پرنفوذترین انقلاب جهانم؛ به‌همین‌جهت، پُر دشمن‌ترین و پرتوطئه‌ترین انقلابم!

  • من برخورداری از بیشترین مؤلفه‌های پیشرفت یک کشورم، با همه توطئه‌ها و تهدیدها و تحریم‌های فلج کننده!

  • من دردها و مشکلاتی دارم که عموماً بر من تحمیل شده که در طول زمان، با همت مسئولین و همراهی و نستوهی مردمی برطرف شده است!

  • من روح مکتب اسلام را از انحراف و آسیب نجات دادم و اسلام مبارز را در جهان مطرح و گسترش دادم!

  • من نام و یاد حسین(علیه السلام) را در عالم درخشان و درخشان‌تر و وِرد زبان‌ها قرار دادم!

  • من شیعه‌ی اقلیّتی و در تقیّه و قهرمان را از سیاه‌چال‌ها رهاندم و در جهان حاکم نمودم!

  • من تشکیل‌دهنده مجامع علمی جهانی شیعی در ایران و جهان را موجب شدم!

  • من فرصت‌طلبانی را که اولی‌الامر سلیقه‌ای و ذوقی را در جهان گزینش می‌کردند رسوا نمودم!

  • من مبارزین جهان اسلام، فلسطین مظلوم ،سوریه ‌ی مورد تهاجم، یمن قهرمان و عراق شیعی و لبنان عزیز را از چنگ آمریکا و داعش دژخیم نجات دادم و دریچه نور و امید به روی مظلومین جهان باز گشودم!

  • من امروز و هرروز برای اعتلای اسلام قهرمان و مبارز، محتاج تلاش‌های آگاهانه و عاشقانه و ایثارگرانه هستم!

تنظیم و تدوین: مصطفی نیلی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی