مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور

نوشته‌ها و گفتارهایی در کسوت معلمی

مصطفی نیلی‌پور
آخرین نظرات

تهاجم مکعبی علیه حجاب اسلامی

چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۱۸ ق.ظ

باسمه تعالی

مدتی است که یک تهاجم ترکیبی تمام عیار و یک هجوم مکعبی علیه حجاب در جامعه اسلامی ما آغاز شده است. " وجوه ششگانه " این مکعب ، همگی آگاهانه یا نا آگاهانه یک هدف اساسی را دنبال می کنند. " هویت زدائی از جامعه ایرانی " و در نتیجه " اضمحلال اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی " و در نهایت " آندلسی کردن ایران اسلامی ". وجوه ششگانه این مکعب مهاجم به حجاب اسلامی:

1- مدعیان روشنفکری: این غربگرایان خطرناک که همواره علیه اسلام و ارزشهای اسلامی به ویژه ارزشهای سیاسی و ارزشهای اجتماعی اسلام هرگونه اقدامی را از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون انجام داده اند و می دهند که امام خمینی (ره) و رهبر معظم تکلیف آنان را روشن کرده اند.

 

2- جریان های سیاسی بدنام: آنان هدفی جز کسب قدرت نمی شناسند آنان گمان می کنند اگر در جبهه حمایت از بی حجابی قرار بگیرند می توانند به کرسی قدرت تکیه بزنند اینان خود را مدافع زنان و حقوق آنان می دانند اما در عمل هیچ ارزشی برای زنان قائل نیستند اینان مقلدان نظام سرمایه داری و پیروان فرهنگ لیبرالیسم اند که زن را فقط ابزار و بازیچه ای برای کسب قدرت می بینند.

 

3- عده ای عمامه به سرهای حوزوی: برخی از آنان ساده لوحانه و برخی دیگر عامدانه مدتهاست در جبهه دشمنان اسلام سیاسی و اجتماعی و انقلابی قرار گرفته اند و به گمان آنها ترویج بی حجابی به تضعیف ولایت فقیه و حکومت اسلامی می انجامد و از هیچ کوششی در این جهت دریغ نمی کنند.

 

4- شبکه های ماهواره ای و کانال های مجازی:نبود مدیریت بر آنها موجب شده سالیانی است که در جمهوری اسلامی فعالیت های ضد فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی می کنند به ویژه هم اکنون در رابطه با حجاب فعالانه برنامه ریزی تشکیلاتی و سازمان یافته دارند.

 

5- برخی سلبریتی های هنری و ورزشی: اینها به صورت مداوم و روزانه تصاویر بی بند و باری را در فضای مجازی بارگذاری می کنند و حتی نوامیس خود را در مرآ و منتظر دیگران می گذارند رقابتی عجیب در بی بند و باری و ولنگاری و ناموس نمائی در میان آنها شکل گرفته است.

 

6- یله گی و رهایی مد و لباس های مردانه و زنانه: این امر به گونه ای است که بسیاری از زنان عفیف و پاکدامن برای تهیه یک مانتو و روسری مناسب از بازارها و مغازه های جمهوری اسلامی حقیقتاً در رنج و عذاب اند اما شاهد فروش بیش از اندازه لباس های جلف و بدن نمای زنانه و لباس های جلف مردانه هستیم.

 

راه مبارزه با این تهاجم ترکیبی و هجوم مکعبی نیز اقدام ترکیبی و دفاع مکعبی یعنی عزم ملی است.

 

تنظیم و تدوین: مصطفی نیلی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی